Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2007

ELPIZO

ELPIZΟ,μια λέξη γιομάτη ζωντάνια και αισιοδοξία...μια λέξη που δίνει κουράγιο και θάρρος και υπομονή και πίστη...

ELPIZO (Ελπίζω) σημαίνει ότι ζω, ότι δε φοβάμαι,ότι δίνω στη ζωή μου ουσία και περιεχόμενο...

ELPIZO ,σημαίνει ότι υπομένω και αντέχω...ότι στέκομαι όρθιος...

ELPIZO ,σημαίνει ότι δε γογγύζω...σημαίνει ότι δεν παραπονιέμαι...ότι βλέπω με αγάπη τους ανθρώπους και τον κόσμο...

ELPIZO ,σημαίνει ότι μάχομαι για την αλήθεια και τη δικαιοσύνη...ότι αγωνίζομαι με αγάπη Χριστού για το συνάνθρωπό μας...ότι συμπάσχω για τ' αδέλφια μας...

ELPIZO ,σημαίνει ότι δε φοβάμαι να μιλήσω...ότι είναι χρέος και τιμή μου να ταπεινωθώ...ότι κτυπώ την πόρτα των μεγάλων του ¨Πλούτου¨...

ELPIZO ,σημαίνει ότι αγαπώ την πατρίδα μου...ότι σέβομαι τις παραδόσεις και τους αγώνες του Έθνους μας,ότι πιστεύω στον Κύριο μας,το Χριστό της Αγάπης,του Ελέους και της Δικαιοσύνης...

ELPIZO ,σημαίνει ότι σέβομαι τον κάθε άνθρωπο ανεξάρτητα φυλής και χρώματος και κοινωνικής και οικονομικής κατάστασης.

ELPIZO,σημαίνει ότι αγαπώ και σέβομαι το περιβάλλον και τη φύση...ότι είμαι αντίθετος σε κάθε σπατάλη και υπερβολή...

ELPIZO,σημαίνει ότι αγαπώ και παλεύω για την αλήθεια...ότι είμαι αντικειμενικός...ότι δεν κατακρίνω...

Αυτό είναι το ELPIZO,μια λέξη για ένα καλύτερο άνθρωπο κι ένα καλύτερο κόσμο,μέσα από την Αγάπη του Χριστού μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: